Obserwatorzy

czwartek, 21 marca 2013

dzisiaj na obiad schab a'la strogonow



lista skladnikow:
3 kotlety schabowe
2 cebule
ok 300 g pieczarek
1 lyzka oleju
1 lyzka maki
1 lyzka smietany 18%
1 luzka musztardy
pieprz
sol
slodka papryka
ziola prowansalskie
 
czas ok 80 min
 
 
schab kroje w paseczki i wrzucam na patelnie na ktorej juz mam rozgrzany olej
 
 
kiedy mieso sie juz zetnie,dodaje cebule mieszam az sie zeszkli,dodaje pieczarki,przyprawiam spora iloscia swiezo mielonego pieprzu
 
 
i sypie ok 2 lyzeczki ziol prowansalskich
 
 
kiedy pieczarki juz zmiekna sypie jeszcze ok lyzeczke slodkiej papryki
 
 
smaze jeszcze ok 10 min
 
 
wszystko przekladam do garnka i zalewam ok 1,5 l wody,doprowadzam do wrzesnia,zmniejszam gaz i gotuje ok godzine
 
 
na sam koniec w szklance mieszam po lyzeczce musztardy+maka+smietana dokladnie mieszam i wlewam na sam koniec do garnka,dokladnie mieszam doprawiam jeszcze lekko sola i pieprzem
jesli chce uzyskac ciekawszy smak na 10 min przed koncem gotowania wrzucam jednego ogorka kiszonego,ktorego na koniec wyciagam 
 
 
 
podaje z kasza gryczana i ogorkiem kiszonym
jesli wolicie bardziej gesty strogonow dodajcie wiecej maki
mozna tez podawac z ziemniakami lub zjesc z chlebkiem
jak kto woli :)
smacznego
x
 
 


23 komentarze:

  1. uwielbiam posty kulinarne:)
    Twoja propozycja wyglada pysznie i swietnie udokumentowana:)
    pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznosci a my dzisiaj na gotowcu:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. z pewnością pyszne :D A jakie łatwe ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Mojemu Grześkowi napewno by smakowało:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda na bardzo smaczne, tym bardziej, że mam jeszcze 3 kawałki na kotlety w zanadrzu ;) Bardzo fajnie, że użyłaś dosyć tanich i łatwo dostępnych składników, przynajmniej moja biedna studencka kieszeń nie ucierpi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda pysznie!
    muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie ozdoby wtapiam w lakier, nigdy nie miałam do czynienia z tipsami, nie są w moim stylu. Poza tym szybko się nudzę, a lakier mogę zmywać nawet codziennie. :)
    Apetycznie wygląda Twój obiadek :) Ja na szczęście jestem już po, bo pewnie zgłodniałabym przez Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja chyba zrobię za niedługo.

    OdpowiedzUsuń
  9. DZieki za przepis.Mój chłopak już czeka pare lat-Naprawdę!,żebym mu zrobiła to danie,ale ja zawsze to odkladalam..Sama nie wiem czemu,ale teraz może wkoncu się doczeka;)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę pokazać Twojego bloga mojemu narzeczonemu ;) Tomek uwielbia gotować, może podłapie jakieś pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda smakowicie :)
    Lubię takie jedzonko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ŚWIETNY BLOG *.*
    zapraszam do nas http://bellabetty.blogspot.com/
    + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię takie rzeczy.. aż ślinka leci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. prosto i na temat :)
    smaka mi narobilas a do tego Gesslerowa ogladam i glodna jak wilk sie zrobilam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez zawsze jak ja ogladam robie sie glodna ;) x

      Usuń
  15. ja robię podobny, tylko bardziej zagęszczam, bo mąż lubi, żeby było bardzo gęste - "to przeciez nie zupa" - jego słowa :) , więc wszystko, co nie jest zupą musi być gęste dla niego :p żeby było bardziej gęste mieszam mąkę pszenną z ziemniaczaną pól na pół :) i ja podaję z lanymi kluskami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. to jest cos co uwielbia mój maz! spróbuje Twoj przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  17. proste i na pewno smaczne, chętnie wypróbuję twój przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale pychotka..:) chetnie wprosilabym sie do Ciebie na obiadek..hehehe

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za kazdy komentarz!!
nie pytaj OBSERWUJEMY??
napewno wejde na Twojego Bloga w wolnej chwili
wulgarne komentarze ,spam bedzie usuwany
x x x